[ubuntu-hu] NTFS-3G és BERYL

Ilk Balázs Ferenc ilk.balazs at gmail.com
2007. Jún. 7., Cs, 18:05:31 BST

Sziasztok!

Lenne néhány kérdésem, amire remélhetőleg, Ti mint az Ubuntu zsenik,
tudjátok a válaszokat...

Az egyik és jelenleg a legfontosabb problémám az lenne, hogy miután az
NTFS-3G-vel automatikusan bemountolom induláskor a /home könyvtáramba
a windows-os Dokumentumok mappámat, csak a mappák és fájlok 1/4-e
látszik. A többit nem látom Linux alól, de amíg simán az Ubuntu
mountolta fel induláskor a ntfs-es partíciókat, mindent látott a
rendszer. Mi lehet a probléma? Az fstb fájl tartalma, amiben az
automatikus csatolást beállítottam a következő:

> # /etc/fstab: static file system information.
> #
> proc            /proc           proc    defaults        0       0
>
> /dev/hda1 /mnt/windows ntfs-3g defaults 0 0
>
> # /dev/hda2
> UUID=62358a7f-76f8-475b-a61b-e8bb29267fb0 /               ext3    >defaults,errors=remount-ro 0       1
>
> # /dev/hda3
> UUID=11ff1c01-0d63-4ddb-bd3c-6baa0d57a606 none            swap    sw              0       0
>
> /dev/hda4 /home/bazsi/Dokumentumok ntfs-3g defaults 0 0

> [...]

A másik kérdés, ami a  Beryl-re vonatkozik, hogy  lehet-e olyasféle
widget-eket létrehozni ill. használni a Linux alatt, amilyenek a
Vistában vannak (pl. nagy olvasható  óra, naptár, stb.) ill. lehet-e
oldal sávot létrehozni a Linux-on, mint amilyen a windows-os Desktop
Sidebar vagy a Google Sidebar és ha igen, akkor hogyan, mivel???

Előre is köszi a segítségeteket!!!

Bazsi