[ubuntu-hu] lvm vs symlink

Viktor Nagy viktor.nagy at gmail.com
2007. Jún. 7., Cs, 08:55:01 BST

próbálkozz a sudo apt-get clean-nel, hátha utána lesz elég helyed

ezen túl az is megoldás, hogy darabokban frissíted, bár ez eléggé
kellemetlen, nekem is volt egyszer (Dapper->Edgy) valami ilyen gondom, ott
mindent le tudott tölteni a gép, de a telepítéshez már nem volt elég helye

ezek után dpkg-vel kellett minden "pending" csomagot beállítani, persze
előtte még szívtam sokat sokmindennel, ha jól emlékszem, akkor a kubuntu
Dapper->Edgy wiki oldalához hozzá is adtam az én megoldásomat

az LVM szerintem itt azért nem működhet, mert ahhoz partícionálni kellene,
te pedig pont azt akartad elkerülni. Bár hosszabb távon valszeg ez a jó
megoldás.

nálam egyébként szintén symlinkelve van néhány /var-os könyvtár, és teljesen
jól megy minden (ezek a prevu könyvtárai)