[ubuntu-hu] Console váltás....

Messó redhat24 at gmail.com
2007. Júl. 31., K, 15:57:03 BST

ATI x700-asom van, legújabb fglrx driver (ATI.com-ról).
Compiz-Fusion-t használok, de csak nemrég raktam fel és előtte is ugyanilyen
volt a helyzet.
Nem lehet valahol megnézni vmi logot ezzel kapcsolatban, hogy miért száll
el? Mert hátha az segítene az előrehaladásban.

OFF: Kezdő levelezőlistás vagyok, hogy lehet egy levélre egyszerűen
válaszolni? Mert most pl. másolással oldottam meg, nincs elegáns megoldás?

Köszi!

--
Messó