[ubuntu-hu] feliratfájl2

Fráter Attila frater_attila at gartel.hu
2007. Júl. 31., K, 11:03:48 BST

Szilveszter Farkas (Phanatic) írta:

> Csak egy tipp: szerintem nem megfelelő a karakterkódolás. Próbáld meg az
> 'iconv' paranccsal átkódolni utf-8-ra, hátha ez segít... (de akár
> gedittel is át lehet varázsolni latin2-ről utf-re)
>
> Üdv,
> Szilveszter

Mplayernél ez egy bugocska, úgy tudod javítani, hogy a configjában
megadod neki, hogy latin2-re kódoljon. Én lusta voltam (valamint egyéb
problémák miatt is) csináltam hozzá egy parancsot, ami így néz ki:

mplayer -vo x11 -zoom -subcp latin5 -subfont-text-scale 2

...ez megadja neki a kódolást és a betűméret igazítását is. Eddig
mindegyik filmnél bevált.
Név: frater_attila.vcf
Típus: text/x-vcard
Méret: 219 bytes