[ubuntu-hu] web

valaki akitibor boowar at citromail.hu
2007. Júl. 31., K, 10:27:04 BST

            Sziasztok!Az lenne a gondom, h CMSsel szeretnék dolgozni (konkrétan Joomla/e107). Az apache-ot szoktam használni, win alatt semmi gond. Ubuntu alatt annyi gondom lenne, h nem tudom hova kéne másolni a Joomlát? Bemásoltam abba a WWW könyvtárba, amit a localhoston keresztül is el lehet érni, de onnan nem tudok semmit sem csinálni. Eléggé tanácstalan és kezdő vagyok ebben. Tudnátok mondani vmit h mit kezdjek vele, vagy csak egy olyan rendszert, amin tudnék CMSt futtatni.Előre is köszönöm a tanácsokat.Üdv!Boowar

Sokat utazol? Nincs időd és kedved a könyv fölött görnyedve tanulni?
Rendeld meg még ma Utazós Nyelvcsomagunkat! Kattints ide!