[ubuntu-hu] web

Horvath Arpad horvath.arpad at roik.bmf.hu
2007. Júl. 30., H, 13:23:33 BST

 Fráter Attila írta (Dátum: 2007. Jul. 30.)
> sudo apt-cache search nvu
> nvu - Nvu, a complete Web Authoring System for Desktop Linux
Nekem csak egy csomagot talál, amit a gdebivel telepítettem :-(
(Amúgy apt-cache-hez nem kell sudo, az nem rendszeradminisztrációs
feladat.)
Nem lehet, hogy Nektek még edgy-ben felkerült csomagként van fent a
/var/cache/apt/archives/ alatt?

> Ez az apt-cache search sokkal hasznosabb, mint a webes keresgélés.
De ellenőrizhetem vele, hogy nem én hagytam-e ki egy tárolót a
sources.list-ben.

https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/nvu/+bug/99433 Itt írja valaki
2007 márciusában, hogy nincs a repositoryban a nvu, és válaszként van
szó valamilyen névváltozás történt:

" Nvu has not changed names as such. A new project called Kompozer has
" started looking at fixing the bugs in the Nvu codebase. Nvu has been
" removed from Ubuntu since it was removed from Debian, but Kompozer
" hasn't made an appearance in either yet.

A sources.list kommentek nélkül nálam a következő:

deb http://hu.archive.ubuntu.com/ubuntu/ feisty main restricted universe multiverse
deb-src http://hu.archive.ubuntu.com/ubuntu/ feisty main restricted universe multiverse

deb http://hu.archive.ubuntu.com/ubuntu/ feisty-updates main restricted

deb http://hu.archive.ubuntu.com/ubuntu/ feisty-backports main restricted universe multiverse