[ubuntu-hu] web

Horvath Arpad horvath.arpad at roik.bmf.hu
2007. Júl. 30., H, 12:39:57 BST

 salaud írta (Dátum: 2007. Jul. 30.)
> Mondd, miért nem raktad fel a gyári ubuntu csomagból?
Szerinted az http://packages.ubuntu.com/ oldalon való keresés
(csomagnévben nvu) utáni alábbi eredmény nem azt jelenti, hogy nincs
gyári csomag?
(Próbálkoztam a synapticban is.)

" Package Search Results
"
" You have searched for packages that names contain nvu in distribution
" feisty, all sections, and all architectures.
"
" Can't find that package, at least not in that distribution and on that
" architecture.
"
" You can try a different search on the Packages search page.

> Magyarításhoz meg az fsf oldalán keresgélj inkább, és ajánlom jó
> barátomat, google-t is.
Köszönöm, megtaláltam. Tényleg google-zhattam volna :-(
A legtöbb csomagban a többnyelvű *.mo fájlok benne vannak. Azt hittem,
nem tud magyarul.

Már nagyjából minden megnyugtató, mostmár tudom ajánlani a nővéremnek.
Nekem is ismerős a Mozilla után.

--
Horvath  Arpad  <horvath.arpad at roik.bmf.hu>
Honlap: http://www.roik.bmf.hu/harp