[ubuntu-hu] web

salaud salaubi at gmail.com
2007. Júl. 30., H, 11:50:23 BST

Üdv!

> Nővéremnek keresek egy webszerkesztőt. Egyelőre még Windows alatt
> dolgozik, de olyat szeretnék mutatni neki, amit később Linux alatt is
> használhat.
Erre az nvu tökéletes, én is használni szoktam.
> Az nvu-nál nem tudtam beállítani, hogy magyarul menjen. (A
>  weboldaláról tettem fel agy rpm-ből aliennel csinált ubuntu
>  csomagból.)
Mond, miért nem raktad fel a gyári ubuntu csomagból? Ettől a hajamat
tépem, van valami csomagban, annyit kéne beírni, sudo apt-get install
nvu, ehelyett rpm-ből aliennel deb, meg forrásból telepít mindenki,
mikor tök fölösleges. Aki forrásból akar telepítgetni, használjon
gentoo-t, akkor nem kell az extrabonyolult apt-ot, és a különböző
gui-kat(pl synaptik) használni.
Magyarításhoz meg az fsf oldalán keresgélj inkább, és ajánlom jó
barátomat, google-t is.