[ubuntu-hu] web

Horvath Arpad horvath.arpad at roik.bmf.hu
2007. Júl. 30., H, 11:02:06 BST

 Fráter Attila írta (Dátum: 2007. Jul. 30.)
> Nekem a bluefish jött be nagyon. Kifejezetten erre tervezték.

Nővéremnek keresek egy webszerkesztőt. Egyelőre még Windows alatt
dolgozik, de olyat szeretnék mutatni neki, amit később Linux alatt is
használhat.

- Az nvu-nál nem tudtam beállítani, hogy magyarul menjen. (A
 weboldaláról tettem fel agy rpm-ből aliennel csinált ubuntu
 csomagból.)
- A sima Mozillát nem találtam, pedig annak idején abban volt minden:
 böngésző és szerkesztő is. Azt használtam táblázatot tartalmazó szerkesztésekre.
- A bluefish azért nem hiszem, hogy neki való, inkább WYSIWYG
- A vim, amit én használok, pedig pláne nem :-)

--
Horvath  Arpad  <horvath.arpad at roik.bmf.hu>
Honlap: http://www.roik.bmf.hu/harp