[ubuntu-hu] Console váltás....

Messó redhat24 at gmail.com
2007. Júl. 29., V, 16:02:13 BST

Kubuntu Feisty-t használok és problémába ütköztem...

Ha a grafikus consoleból (ctrl+alt+f7) átlépek tty1..6-ba (ctrl+alt+f1..f6),
akkor minden még rendben van. Be tudok jelentkezni stb.

De mikor visszalépnék a grafikus consolba akkor lefagy az egész screen. Fut
mögötte a rendszer, mert ctrl+alt+del-el szépen lelövi a rendszert, de semmi
kép, atom fekete. Visszaváltásra (ctrl+alt+f1..f6) se reagál. Olyan mintha
elvenné a kijelző vezérlést, vagy nem tudom.

Hasonló problémák voltak openSuSE 10.2-nél is. Van javaslatotok, hogy hogyan
lehetne megoldani?

Köszi!

Kriván Bálint