[ubuntu-hu] mobil internet

Viktor Nagy viktor.nagy at gmail.com
2007. Júl. 29., V, 14:34:08 BST

Hello!

próbálkozz a gprsec-kel (GPRS Easy Connect), én Sony Ericsson
K750i-vel szoktam használni, és teljesen megbízható

a howtoforge-on is van egy cikk, ami arról szól, hogy hogyan kell egy
Bluetoothon Nokiát keresztül hálókártyának használni, talán az is
segíthet

végül pedig ott a lehetőség, hogy számítógép nélkül a telefonon
netezel, ezzel nem lehet gond

üdv és jó nyaralást!