[ubuntu-hu] ram kiterjesztés mivel hallgatható

Torma Laszlo tormail at gmail.com
2007. Júl. 16., H, 21:14:45 BST

On Mon, 2007-07-16 at 21:34 +0200, velegi wrote:
> sziasztok!
>
> Ki tudja megmondani, hogy mivel tudom meghallgatni a Kossuth rádió
> hangtárából a műsorokat? .ram kiterjesztésűek, eddig semmivel nem
> sikerül csak Win alatt.
> Amit ott felajánl, a winamp,  de nem megy Ubuntu alatt.
>
> Köszi Velegi István

Ez realaudio formátum. RealPlayer biztos viszi, talán más is. Ez régen
benne volt az Ubuntu tárolókban, de már egy ideje nincs. Viszont a
Dapperhez készült csomag nekem gond nélkül felment Feisty-re egy helyen,
és ott kifogástalanul működött. Azt itt találod:
http://packages.ubuntu.com/dapper/net/realplayer

Üdv,
Torma László (toros)