[ubuntu-hu] grub error 21

Pter MT mato.peter at andrews.hu
2007. Jl. 16., H, 08:29:09 BST

Petrits Szilveszter a következőket írta: (Thu, Jul 12, 2007 at 11:05:58AM +0200)
> Sziasztok!
>
> Az unokaöcsémnek adtam egy ubuntu cd-t, mert nagyon lelkesedett, bár
> eddig még nem hallott a linuxról. Külön ezért vett egy vinyót, mert a
> régire nem fért volna fel.
> Feltelepítette xp mellé, újraindításkor pedig annyit lát, hogy:
>
> grub is loading
> plíz véjt...
>
> error 21
>
> Mivel neki most se xp se linux, engem kért meg, hogy kérdezzek rá, mi
> lehet ez. Mi az error 21?
> A gépben egyébként 256 mega RAM van, ennek ellenére azt mondja, hogy
> [...]

Bocs, hogy csak most, nyaraltam. Ezeket a hozzászólásokat nézzétek át, több infó
kellene, így nem lehet tudni, hogy nála pontosan mi a baj.

    http://www.mepis.org/node/7330

Egyébként szerintem a dual boot beállítása nem kezdőknek való.

üdv
	Mátó Péter

##################################### FSF.hu Alapítvány - http://www.fsf.hu ####
############ "a jó béta-tesztelő megéri a súlyát gyémántban" - ESR #############