[ubuntu-hu] OFF: Hálózati kérdések

hgi hgi at freemail.hu
2007. Júl. 12., Cs, 10:48:08 BST

hello,
nem nagyon ertek a dologhoz, viszont nekem itthon sikerult egy dhcp szervert
osszehozni viszonylag konnyen a firestarter segitsegevel(ez csak egy gui az
iptableshez ha jol tudom)...eleg egyszeruen konfiguralhato. illetve van meg a
gdhcpd nevu gui is, az is szepen atlathato.
sok sikert.
udv.
dezso janos