[ubuntu-hu] Ubi telepítés 85%-on megáll

Fráter Attila frater_attila at gartel.hu
2007. Júl. 11., Sze, 16:44:45 BST

FIDRICH Robert írta:

> Ha jol sejtem, csak 256 MB RAM van a gepben. Ebben az esetben erdemesebb
> lenne a Live CD helyett egy alternate CD-rol telepiteni.

Első körben én is erre tippelek. Ha mégsem, akkor nyomj egy memtesztet
telepítés előtt.

Valaki emlegette a két hibás vinyós eset lehetetlenségét. Nos. Én olyan
cégnél dolgoztam vala, ahol ezeket a Tesco-Metro-Cora-stb gépeket raktuk
össze, futószalagon. Hidd el, van ott több hibás/szétlopott/nemtesztelt
konfig is...

Mászógép
Név: frater_attila.vcf
Típus: text/x-vcard