[ubuntu-hu] Kernel fordítási után direct rendering

Andrejka Balázs balazs.andrejka at gmail.com
2007. Júl. 4., Sze, 15:01:09 BST

Szia!

Kb annyiban nyilvánul meg, hogy a programok indulása 2-3szor gyorsabban
megy. Sok mindent nem teszteltem. De az elég meggyőző, ha az ember
épphogy elengedte az ikonon az egérgombot és már el is indult a progi... :D
A kernelfordítással mérés jó ötlet. Most nincs időm, de majd lemérem.
Mint említettem, vannak mellékhatások is: nekem annyi jött elő eddig,
hogy 3D nem megy normálisan, videokártya drivert nem lehet újratelepíteni.

Üdv:
Andrejka Balázs