[ubuntu-hu] Távoli asztali kapcsolat routerek mögül

Grósz Zoltán groszzoltan at gmail.com
2007. Júl. 2., H, 14:27:58 BST

Szervusztok!

Egy nagyon amatőr kérdésem/kérésem lenne. Mivel én nagyon messze vagyok
az irányítani szándékozott géptől, így csak neten tudom nézegetni,
hogyan kell állítani azt a routert ...
De még ilyet sosem csináltam és nem szertném, ha az én bíztatásomra
lőnének el valamit, mert akkor nemhogy a szándékozott segítéssel nem
lennénk sehol, ...

Megnéznétek ezt a linket, ez tűnik a legrelevánsabbnak:
http://linksys.custhelp.com/cgi-bin/linksys.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=4471&p_created=1165294869&p_sid=4onVWAFi&p_accessibility=0&p_lva=3686&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9MyZwX3Byb2RzPTE3NiZwX2NhdHM9MTcyMSwxNzIzLDE3MzMmcF9wdj0xLjE3NiZwX2N2PTMuMTczMyZwX3NjZl9sYW5nPTEmcF9wYWdlPTE*&p_li=&p_topview=1

Így kell beállítani?
(lenne esetleg valakinek türelme leírni, hogy mit írjanak az adott
szövegdobozokba?)

A service-nél kell az 5900-at beírni, s mellette a fix ip-t?
Ezek után hol kell használni a myip-s regisztrált nevet? Azt nekem kell,
amikor be szeretnék lépni? Nem ip-t írnok,hanem domain:0 -t?

Köszönettel: Zoli