[ubuntu-hu] Távoli asztali kapcsolat routerek mögül

Grósz Zoltán groszzoltan at gmail.com
2007. Júl. 2., H, 13:40:17 BST

Szervusztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni távoli asztali kapcsolat eléréséhez.
Azt szeretném, hogy egy router mögötti notebook-ról egy távoli városban
lévő router mögött lévő notebookra tudjak csatlakozni.

Próbáltam a krfb-vel, a gnome alap távoli asztali kapcsolatával, néztem
leírást a vncviewer-hez. Csak azt nem találtam meg sehol, hogy hogyan
adjam meg a ruter címét.
Mert mindenhol 192.168.x.y -t írnak, ami router mögötti hálón megy is
remekül, csak hát nekem kicsit távolabbi kapcsolat kellene! ...

Segítségeteket előre is nagyon köszönöm!

Zoli