[ubuntu-hu] Geforce 2 - gdm para

Lévai Szebasztián wolf at mad.hu
2007. Jan. 31., Sze, 16:41:08 GMT

Helló!

> Azt, amelyik már vagy 1+ éve nem támogatja a régi vacakokat?
> Ez alapján próbáld meg:
> http://ubuntu.hu/index.php?title=NVIDIA_vide%C3%B3k%C3%A1rtya_meghajt%C3%B3program

Mindenki ezzel jött, hogy az új driverek nem támogatják a GeForce 2-est,
és ha az nvidia oldalról szedek le drivert, az a 7184-es legyen.

Férle ne értsetek, nem akarok senkit kioktatni, én csak azt írom, ami
nállam bevállt. Az ubuntus hivatalos csomagokkal (legacy és a nélküli) a
glx nem ment. Letöltöttem a 8776-os drivert az oldalról, felraktam, és
attól kezdve ment a glx. (és volt nVidia logo is gdm indításkor)

Üdv!
--
Lévai Szebasztián <wolf at mad.hu>