[ubuntu-hu] Geforce 2 - gdm para

Lévai Szebasztián wolf at mad.hu
2007. Jan. 31., Sze, 10:29:46 GMT

Helló!

> feltelepitettem az nvidia aoldalarol a legujabb drivert majd berylt
> mukodott is minden szepen, amig ujra nem inditottam a gepet. namost
> minden ujrainditast kovetoen ujra kell telepitsem a drivert ahhoz h
> betudjak lépni. mi lehet a problemamra a megoldas?
>
> Koszi elore is
>
> MG

Ez eddig nállam csak Ubuntunál jelentkezett, úgyhogy kellet egy kis idő
mire rájöttem, hogy mi a baja. Valamiért nem írja normálisan felül az
xorg.conf filet és ezért van, hogy újraindítás után a régi beállítások
jönnek vissza.

Ami nállam megoldotta a gondot, hogy az aktuális xorg.conf filet
átmásoltam a saját mappámba (később még jól jöhet ha valamit
elnyomok :) ) és töröltem az X11 könyvtárból (csak az xorg.conf filet).
Majd kilőtem a garfikus felületet és kiadtam a dkpg-reconfigure
xserver-xorg parancsot. Miután ez létrehozza a maga kis xorg.conf
fájlját, így újraindítás után is már az nvidia driver töltődik be.

 Először éppen ezért pártoltam el az Ubuntutól. Szenvedtem egy hétig, és
mindég újraindítás után újra kellett configolnom az xservert. Ez nem
tetszett és le is szedtem az ubuntut. Rá egy hétre beugrott, hogy mi
lenne ha a config előtt törölném az xorg.conf filet és nem volna esélye
betöltődni a régi confignak. Egy hónap multán újra nekifutottam az
Ubuntunak már ezzel az elgondolással, és sikerült.

 Remélem, hogy nállad is bevállik ;)

Üdv!
--
Lévai Szebasztián <wolf at mad.hu>