[ubuntu-hu] nvidia geforce2

Lévai Szebasztián wolf at mad.hu
2007. Jan. 30., K, 18:04:56 GMT

 Helló!

 Edgy alatt én is megszenvedtem a GeForce 2-vel.
 Csomagból telepítettem, és legacy ide, legacy oda a glx egy istenért
sem akart menni.
 Végül letöltöttem a nVidia oldalról a legfrissebb drivert, felraktam a
kernel-header-t majd instaláltam a drivert (természetesen gdm kikapcs)
és utána jöhetett a dpkg-reconfigure xserver-xorg és ment minden mint a
karikacsapás.
 Az előző Ubuntunál viszont csomagból ment fel gond nélkül.

 A kérdésedre, miszerint újraindítás után már ment a gdm, csak annyit
tudok mondani, hogy mivel pár hete ATI van a gépemben egyes progik fglrx
driverrel mennek, még mások "ati" driverrel. Sajnos nem elég kilőnöm a
gdm-et, kijavítani a xorg.conf filet, hanem az egész gépet újra kell
indítani drivercsere esetén, ami egy kicsit gebasz.

 Visszasírom a nem túl régi időket,mikor még GeForce 2-esem volt :(