[ubuntu-hu] nvidia geforce2

Petrits Szilveszter szilvio at mezeskalacs.hu
2007. Jan. 30., K, 16:24:09 GMT

2007. 01. 30, kedd keltezéssel 17.17-kor Petrits Szilveszter ezt írta:
> [...]

Basszus!
Megírtam az előző levelet suse-n, aztán újraindítottam, gondoltam
nézegetem tovább ubit, erre most simán elindult. Hogy van ez?
Molnár Tamás azt írta a Linuxvilág januári számában, hogy az Ubuntu
lehet az, amelyik leginkább képes lehet leváltani a vindo$t. Ez a
jelenség engem vines időkre emlékeztet. :-D
Vagy pedig nem elég gdm-et újraindítani, hanem teljes restart kell ezek
szerint?

--
Jó munkát!

Szilvió

***
"Felix, qui potuit rerum cognescere causas" (Vergilius)