[ubuntu-hu] nvidia geforce2

tamas gervai gthrepwood at gmail.com
2007. Jan. 30., K, 13:54:47 GMT

On 1/30/07, Petrits Szilveszter <szilvio at mezeskalacs.hu> wrote:

> Nagyon jól jönne némi szájbarágós segítség, meg bátorítás.

Hajra Szilveszter!

A tárgybéli videokari van a gépemben. Eddig nem mertem magam rászánni,
> hogy nekiugorjak, mert kicsit ijesztőnek tűnt a telepítése.

Nekem kezdetek ota ilyen van a gepben, regebben Debiannal, most Ubuntuval.
Ubuntuval meglepoen poccre ment az egesz mindig. Be kell allitani az
xorg.conf-ot, telepiteni az nvidia-legacy vagy milyen drivert es megy
minden.

Ha nem megy grafikusan - mert epp unstable van nallam - akkor
xorg.conf-bankijavitom a drivert "nv" -re, es azt hasznalom, mig az
nvidia driverrel
valami gubanc van.

Ez van nallam:
$ dpkg -l|grep nvidia
ii  nvidia-glx                   1.0.9631+2.6.20.1-6
NVIDIA binary XFree86 4.x/X.Org driver
ii  nvidia-kernel-common 20051028+1ubuntu7                      NVIDIA
binary kernel module common files
ii  nvidia-legacy-kernel-source  1.0.7184+2.6.20.1-6
NVIDIA binary 'legacy' kernel module source

/etc/X11/xorg.conf

Section "Module"
    Load           "i2c"
    Load           "bitmap"
    Load           "ddc"
    Load           "extmod"
    Load           "freetype"
    Load           "glx"
    Load           "int10"
    Load           "type1"
    Load           "vbe"
EndSection

es

Section "Device"
#    Option "RenderAccel" "true"
    Identifier     "NVIDIA Corporation NV11 [GeForce2 MX/MX 400]"
    Driver         "nvidia"
#    Driver         "nv"
EndSection

ez kb. minden, ami kell. Nem egy nagy fekete magia.

(...)