[ubuntu-hu] nvidia geforce2

Petrits Szilveszter szilvio at mezeskalacs.hu
2007. Jan. 30., K, 13:36:48 GMT

Sziasztok!

Nagyon jól jönne némi szájbarágós segítség, meg bátorítás.
A tárgybéli videokari van a gépemben. Eddig nem mertem magam rászánni,
hogy nekiugorjak, mert kicsit ijesztőnek tűnt a telepítése. Most meg,
hogy átnéztem a netet, méginkább meginogtam. Temérdek az info, csak hát
gyakran egymásnak ellentmondóak. Kinek ez jött be, kinek meg az.
LEginkább attól félek, hogy driver telepítés után nem indul el az X. Mit
kell akkor tenni? Az le van írva szépen, hogy hogyan telepítsek egy
nvidia drivert, sőt a repok is tele vannak ide vágó cuccokkal, amiket
persze fel tudok tenni. De ugyan úgy le is tudom pucolni őket?
Pár alaplépést le tudnátok írni? Sajnos ilyen nekem való láma leírást
nem találtam.

--
Jó munkát!

Szilvió

***
"Felix, qui potuit rerum cognescere causas" (Vergilius)