[ubuntu-hu] wireless problema

Schmidt Gergely schmidtgergely at gmail.com
2007. Jan. 26., P, 15:12:15 GMT

Attila Siposs írta:
> [...]
> azon adom a netet ;) ), de végignézve amit írtál, szerintem nem a
> konfigoddal van gond, hanem a vétellel. azt tapasztaltam eddig, hogy
> bármilyen (!!!!!) kábel meg tudja zavarni a vételt, legyen az akár
> bedugva 220-ba, akár nem. sőt, más elektromos készülékek működése is
> bezavarhat (mikró, mosógép, tv)
>
> Ami nekem bejött ilyenkor:
> -átrendeztem a vezetékeket
> -váltottam frekvenciát (channel)
>
> esetleg ki kéne próbálnod ugyanazon a gépen ugyanazon a helyen
> vindózban megy-e rendesen a net. ha igen, akkor tárgytalan amit

ugyanazon a helyen, a laptopommal, igaz, masik kartyaval, mind ubuntu
mind winnel megy a dolog. uh zavaro dolog nem hiszem hogy van. :(

Dezso Janos írta:
> [...]
> vagy, vagy legalabbis erdekes lenne, mert nincs ip cim, meg AP sem
> hozarendelve a halokartyahoz.
> a routeren be van love a DHCP? megprobalkozhatsz esetleg egy statikus IP-vel,
> vagy probald meg a networkmanagert (nm-applet vagy mi, nagyon regen
> gnome-oztam, bocs) vagy KDE alatt: knetworkmanager. ilyen esetben
> mindenfelekepp DHCP legyen beallitva a /etc/network/interfaces - ben.
> ha esetleg driver probelma lenne, sajna abban nemtudok segiteni, mert nekem
> masfajta van. remeljuk mas tud segiteni ez esetben.
a router meg rendesen be van konfigolva, dhcp megy, mert 3 masik gep is
siman csatlakozik ra dozerrel szakadas nelkul.
/etc/network/interfaces-ben dhcp van beallitva
amugy kubuntut hasznalok uh jo a kde koszi ;)

koszonettel, udvozlettel: Schmidt Gergely