[ubuntu-hu] wireless problema

Attila Siposs sipiatti at gmail.com
2007. Jan. 26., P, 06:58:57 GMT

nem nagyon értek a wirelesshez, mert nem használom (csak a szomszédnak
azon adom a netet ;) ), de végignézve amit írtál, szerintem nem a
konfigoddal van gond, hanem a vétellel. azt tapasztaltam eddig, hogy
bármilyen (!!!!!) kábel meg tudja zavarni a vételt, legyen az akár
bedugva 220-ba, akár nem. sőt, más elektromos készülékek működése is
bezavarhat (mikró, mosógép, tv)

Ami nekem bejött ilyenkor:
-átrendeztem a vezetékeket
-váltottam frekvenciát (channel)

esetleg ki kéne próbálnod ugyanazon a gépen ugyanazon a helyen
vindózban megy-e rendesen a net. ha igen, akkor tárgytalan amit
mondtam :(

üdv

--
SIPIATTI
"Linux is like a wigwam: no windows, no gates, but apache inside..." (from HUP)