[ubuntu-hu] Beryl vs. ATI

Lévai Szebasztián wolf at mad.hu
2007. Jan. 25., Cs, 08:17:08 GMT

Helló!

 Sikerült valakinek belőnie Edgy alatt a Beryl nevezetű progit?
 Nekem egy ATI Radeon 9200 SE grafkártyám van, és fglrx driverrel műxik.
Van 3D-s gyorsítás is, meg minden ami szép, csak éppen a Beryl-t nem
akarja működtetni.
 A következő üzenetet adja indítás után:

 (beryl-manager:29573): Gtk-WARNING **: Theme directory  of theme
ICON-Crystal-SVG-1.1.0 has no size field

Figyelmeztetés az ablakkezelőtől: Elvesztettem a kapcsolatot a(z) ":0.0"
képernyővel;
a legvalószínűbb hogy az X kiszolgáló leállt vagy Ön
kilőtte/megsemmisítette
az ablakkezelőt.
XGL Absent, checking for NVIDIA
Nvidia Absent, checking for texture_from_pixmap
texture_from_pixmap Present
beryl: No composite extension

Ha valakinek van valami ötlete, akkor azt szívesen venném.
 Köszi előre is.

 Üdv: Wolf
--
Lévai Szebasztián <wolf at mad.hu>