[ubuntu-hu] usb problema

Nemeth Gyorgy friczy at freemail.hu
2007. Jan. 7., V, 20:09:02 GMT

On Sun, Jan 07, 2007 at 07:32:56PM +0100, Schmidt Gergely wrote:
> ki a rendszerbol, azota nem akarta felismerni nekem a pendrive-ot, aztan
> okoskent hogy majd en megszerelem, kitoroltem az mtab-bol az sda1 sort
> es persze backup nem keszult rola... uh most sehogy nem tudom
> felmountolni a pendrive-omat.
> mit rontottam el az mtab-on kivul es hogy kene visszairni az sda1 sorat
> mtab-ba, mert nem talaltam neten...

Ha tényleg csak az mtabba írtál, akkor nem nagy ügy, ugyanis az
dinamikusan változik, ahogy mountolod a partíciókat. Az /etc/fstab az,
ahol a fixen mountolandó dolgok vannak (de a pendrive és a cserélhető
adathordozók anélkül is működnek).

A pendrive mountolásához próbáld meg első körben a pmount /dev/sda1
parancsot, ez ugyan még nem oldja meg az automount problémádat, de
kiderül, hogy a pendrive-ot kézzel tudod-e mountolni.

--
--- Friczy ---
'Death is not a bug, it's a feature'