[ubuntu-hu] NTFS particiok elerese

Nemeth Gyorgy friczy at freemail.hu
2007. Jan. 4., Cs, 17:54:54 GMT

On Thu, Jan 04, 2007 at 10:00:25AM +0100, Torma Sandor wrote:
> Az otthoni gepemen latom az XP-nek fentartott particiokat.
> A munkahelyi gepemen be akartam mutatni egy kolleganak,
> es Murphy-effektus, nem sikerult.
>
> Ma nezem, es :
> hiba: az eszkoz (/dev/hda1) nem cserelheto eszkoz
> hiba: a pmount nem indithato
>
> Mit csesztem el?

Semmit, igaza van. A hiba az, hogy a jelek szerint az XP partíciója
nincs benne az /etc/fstab file-odban, userként (pmounttal) pedig csak a
cserélhető meghajtókat lehet csatolni (mountoln).

Megoldás: ha a munkahelyi gépeden van root jogosultságod, akkor fel kell
venni a partíciót az /etc/fstab file-ba.

--
--- Friczy ---
'Death is not a bug, it's a feature'