[ubuntu-hu] Re2: Ubuntu sajtótájékoztató

László Torma tormail at gmail.com
2007. Feb. 28., Sze, 10:54:31 GMT

On 2/28/07, FIDRICH Robert <fidusz at zpok.hu> wrote:

> Internet hozzaferes (pl. wifi) is van?

Úgy tudom, van. Legalábbis a honlapon ezt írják...

A Nyitott Muhelyben van internetkavezo resz is.
> A bemutatohoz nem art, ha internet is van...

Megnéztem neten, nekem is szimpatikus a hely. Az elsötétítés (legalább
részben) megoldható? Április végén már nagyon tűz a nap, ez pedig
problémákat okozhat a projektornak. Utána tudsz nézni, hogy ott mennyiért
kapnánk helyet?

Köszönöm,
Torma László (toros)