[ubuntu-hu] Ubuntu sajtótájékoztató

László Torma tormail at gmail.com
2007. Feb. 28., Sze, 10:03:38 GMT

Sziasztok,

Közben kicsit én is utánanéztem, hogy hol lehetne megtartani a
sajtótájékoztatót, és ezt találtam:
http://koleves.com

Én egy festő barátom kiállításmegnyitóján voltam itt - ez egy egész menő
étterem, aminek van egy pincehelyisége projektorral, erősítővel, mindennel.
Ami pedig  a legjobb az egészben, hogy (a honlap szerint) a pincehelyiség
bérleti díja hétköznap napközben 5000 Ft+áfa. Ha ezt szétdobjuk mondjuk 5-6
felé, már csak ezer forintról beszélünk, ami két korsó sör ára - szerintem
bőven vállalható.

Ráadásul az étterem jól megközelíthető helyen van (Kazinczy-Dob utca sarok),
a belvárosban. Szerintem alkalmas hely lenne. Nézzétek meg a weboldalt, itt
vannak fotók is. Mit gondoltok?

Üdv,
Torma László (toros)