[ubuntu-hu] logo

Horvath Arpad horvath.arpad at roik.bmf.hu
2007. Feb. 27., K, 14:48:46 GMT

 Sajnos betűtípust nem találtam, úgyhogy találomra kerestem (URW Bookman
 L) az Inkscape-ben. Azt hittem az svg-ben vektorgrafikus szöveg lesz
 :-( Egyelőre ezzel a szöveggel csináltam, ha jobbat találtok, akkor
 módosíthatjuk. (Tényleg nincs még magyarítva a logó?)
 http://www.szgti.bmf.hu/harp/tmp/UbuntuStrapLogo_hu2.svg
 http://www.szgti.bmf.hu/harp/tmp/UbuntuStrapLogo_hu_freesans.svg

 László Torma írta (Dátum: 2007. Feb. 27.)

--
Horvath  Arpad  <horvath.arpad at roik.bmf.hu>
Honlap: http://www.roik.bmf.hu/harp