[ubuntu-hu] Web Team IRC találkozó

Szilveszter Farkas szilveszter.farkas at gmail.com
2007. Feb. 27., K, 14:21:37 GMT

Sziasztok!

Bár nem én vagyok hivatalosan a Web Team vezetője, de talán
megengeditek ezt a kis "szabálysértést" :)

Azt tapasztaltam, hogy sokan segítenének az új honlap elkészítésében
(elkészítés = tartalommal való feltöltés, a design már kész), de nem
igazán tudják, hogy mit és hogyan.

Ezért azt javasolnám, hogy gyűljünk össze megint (első sorban azok,
akik segítenének, de örömmel várok ötleteket is), és beszéljük meg,
hogy mit hogyan csináljunk meg, szabjunk magunknak határidőket, mert
különben soha nem fogunk elkészülni...

Javaslatom: ezen a héten, az este 8 óra elég sok embernek jó volt,
esetleg egy órával előre hozhatjuk. Nekem egyelőre úgy tűnik, hogy
bármelyik nap jó. Kérlek benneteket, gyorsan jelezzetek vissza, hogy
kinek melyik nap lenne jó.

Köszönöm a figyelmet,
Szilveszter