[ubuntu-hu] még néhány ötlet

Szilveszter Farkas szilveszter.farkas at gmail.com
2007. Feb. 27., K, 13:57:49 GMT

> Nem tudom, tervben van-e, hogy ez a könyvtár saját nyelven legyen az
> ubuntuban, magyar fájlokkal. Mindenesetre hasznos lenne.

Amennyiben le lesz fordítva, akkor már semmi akadálya, hogy
felkerüljön a magyar desktop cd-re...

> Át kellene gondolni, hogy mi az, aminél csak hivatkoznánk más helyre pl.
> hupwiki. Ami általános Linux, arról ott lenne gazdaságosabb írni.
> Esetleg úgy, hogy az Ubuntu-specifikus részeket itt leírni, aztán utalni
> a hupwikire.
>
> Esetleg az ubuntu.hu wikijében a futó, megígért és tervezett munkákat is
> rögzíthetnénk.

Akkor most elmondom a tervet :)

Lenne egy ubuntu.hu weblap, ahol lehetne tájékozódni Ubuntu témában:
leírásokat, friss híreket, blogokat lehetne olvasni.

Emellett futna egy "belső" wiki is, amely a csapatokat segítené. A
hozzáférésről érdemes lenne dönteni, én azt ajánlom, hogy alapból
read-only legyen, de lehessen igényelni accountot, amivel már lehetne
szerkeszteni is (tehát nem automatikus regisztráció lenne, hanem
előtte lehetne konzultálni a jelentkezővel, hogy miben is segítene).

Üdv,
Szilveszter