[ubuntu-hu] Most talaltam

PT york at freemail.hu
2007. Feb. 27., K, 13:25:21 GMT

Szia

> Hát, igen. A hardver támogatáson még van mit csiszolni. Egyébként
> szerintem túl sötétre festette a képet, nem emelt ki eléggé olyan
> előnyöket, ami miatt a végén mégis a gépén maradt az Ubuntu. Az egész
> cikk alatt azt éreztem, hogy már rég legyalulta, aztán a végén
> kiderült, hogy nem is.
Nekem meg az volt a fura, hogy olyan dolgokkal allitja parhuzamba ami
egy kis es kozepes vallalkozasnal szoba se jon, pl. google writer.
Az oo.org-os kifogas se volt igazan jo.
Meg valahogy furcsalom, hogy ha valamire nincs program akkor azt
keresni kell. Win eseteben is keresni kell, es ott nincs egy program
lista amibol valogatni lehetne... es sokszor futsz bele angol nyelvu
programba, mig ubunut eseteben rengeteg program magyar...

Pont annyira volt negativ, hogy egy atlag felhasznalo ne akarja
kiprobalni...
Azert eleg elrettento az, hogy cseh, spanyol, uzbeg forumokbol kell
osszevadaszni az infot...

York.

---
E-mail: york at freemail.hu