[ubuntu-hu] még néhány ötlet

Szilveszter Farkas szilveszter.farkas at gmail.com
2007. Feb. 25., V, 20:16:40 GMT

> Az ubuntu közösség nyithatna egy bankszámlát, amire támogatásokat
> várhatunk, küldhetünk. Nem gondolom, hogy az így befolyt összegből
> mondjuk tv-s, vagy óriásplakát kampányt lehetni finanszírozni, de
> indulásnak jó lenne. Nagyon hiányolom az ubuntu.hu ról a támogatás oldal
> tartalmát. Lehet, hogy ilyesmi célja van? Biztosan sokan vannak
> közöttünk, akik a munkából kevésbé tudják kivenni a részüket, de
> alkalmanként küldenének némi pénzt.

A pénzezéshez kellene valamilyen jogi forma, szerintem.

> Lehetne ugyanígy ubuntus cuccoknak egy egyszerű webáruházat készíteni,
> ahonnét a befolyt nyereség szintén a közösségé lehetne. Az ubuntu.comon
> van ilyen, de én onnan nem vásárolnék,mert megijedek a dolláros áraktól :-D

Póló már tervben van, de ehhez kellene egy kis kezdőtőke...
(visszatértünk a pénz problémájához ;))

> Régen olvastam a Linuxvilágon kívül más számtech magazint, de ha ott
> nincs jelen az ubuntu, kéne néhány cikk beléjük (a hirdetésekben én nem
> nagyon hiszek, tehát arra nem tudom, hogy érdemes lenne-e áldozni -ehhez
>   Torma Laci biztosan többet ért).

Folyamatban van a DVD Center magazinnal egy nagy terjedelmű cikk. Most
indítanak sorozatot a Vista és a Leopard megjelenésének apropójából.
Harmadik lenne a sorban a Linux, nevezetesen az Ubuntu, amely kb. a
Feisty megjelenése után nem sokkal jelenne meg (a cikk)...

> Ugyanitt lehetne cd-mellékletben telepítő cd/dvd.

PC World magazinban volt a magyar nyelvű desktop CD, de csak két
mondat volt róla az újságban.

Én ennek a lefordítására gondoltam:
http://www.whylinuxisbetter.net/

Üdv,