[ubuntu-hu] Ubuntu Érettségihez

Horvath Arpad horvath.arpad at roik.bmf.hu
2007. Feb. 20., K, 12:27:38 GMT

        Kedves Máté!

 Örülök, ha valaki dolgozoik valami hasznosat. Egy megjegyzést azonban
 tennék. Szerintem elég ciki, hogy nem tudjuk, Úr vagy Asszony. Ez
 valamilyen komolytalanságot sugall. Az LTS kiadások emlegetése
 szerintem még egy UHU-s számára sem mondana semmit.

        Üdvözlettel:
                Árpi

 Őry Máté írta (Dátum: 2007. Feb. 16.)

--