[ubuntu-hu] konferencia vélemény

tamas gervai gthrepwood at gmail.com
2007. Feb. 19., H, 16:28:06 GMT

On 2/19/07, Szilveszter Farkas <szilveszter.farkas at gmail.com> wrote:

> Sziasztok!
>
> A véletlennek köszönhetően került a kezeim közé a Műegyetem
> Villanykari újságjának (Impulzus) egy 2006. novemberi száma, amelyben
> meglepve olvastam a következő cikket:

Nem voltam sajnos ott, de nem erzem, hogy a cikk igazan negativ lenne.
Probal konstruktiv lenni, es inkabb a negativumokat reszletezi, ami inkabb
negativ gondolkodasra vann, de nem tunik rosszindulatunak.

Sok konferencian voltam mar, komolyakon, hobby rendezvenyen es mindnel volt
ilyen-olyan kavarodas, problema, de mindig volt ellenpontozas a jo eloadok
miatt. Mindig emlekszem jo dolgokra, holott mindig volt negativum is boven.