[ubuntu-hu] nvidia driver verzio

tamas gervai gthrepwood at gmail.com
2007. Feb. 19., H, 14:33:40 GMT

On 2/19/07, Gabor Kelemen <kelemeng at gnome.hu> wrote:

> tamas gervai Ă­rta:
>   > Amit nem ertek:
>
> Mert nem _akarja_ egybe rakni. A legacy azért van, hogy az új driverben
> már nem támogatott kártyák tulajainak is legen
> valami.

Na, megneztem hogy az nvidia tenyleg a 71xx verziot adja regi kartyakhoz, de
ez csak felig magyarazat.

Akkor valahogy megsem ertem, hogy a beryl miert nem megy a 71xx driverrel,
mikor allitolag kellene neki. (vagy keverem a compiz-el) Vagy a
geforce2mx400-on sosem lesz beryl? Furcsa lenne.

> - Miert nem koveti az ubuntu a kiadott drivereket, mikor ennek frissnek
>
> Amiért a kernelt se frissíti háromhavonta, vagy amikor épp kiadás van.
> Vagy a gnómot, vagy a ... csak biztonsági
> frissítéssel.

Az nvidia boven (3 honappal) a jelenlegi kiadas lezarasa elott adta ki a
drivereit, es mivel ez egy ubuntu release, ezert illett volna nem egy bazi
regi valamit bennehagyni. A kernelt pedig igenis frissitik mikor van stabil
kiadas, legalabbis, eddig azt lattam.

--
Tamas