[ubuntu-hu] Beryl problema

Pter MT mato.peter at andrews.hu
2007. Feb. 15., Cs, 22:57:32 GMT

Ámon Tamás a következőket írta: (Thu, Feb 15, 2007 at 11:28:40PM +0100)
> Feltettem ezt a Beryl-t, egesz jo, csak olyan problemam van, hogy
> bizonyos programok ablaka teljesen fekete. Ez mitol lehet?

Én is kipróbáltam, de egyelőre sajnos nem tűnik stabilnak. Nálam a "köszönjük,
majd értesítjük" kategóriába került.

Egyébként milyen videokártya, milyen programok? Konzekvens, vagy csak néha? Azok
a programok mindig feketék? Esetleg nem valamilyen GL-t használó programok
véletlenül?

üdv
	Mátó Péter

##################################### FSF.hu Alapítvány - http://www.fsf.hu ####
############ "a jó béta-tesztelő megéri a súlyát gyémántban" - ESR #############