[ubuntu-hu] Marketing elemzés

Péter MÁTÓ mato.peter at andrews.hu
2007. Feb. 15., Cs, 18:57:18 GMT

Torma Laszlo a következőket írta: (Wed, Feb 14, 2007 at 08:28:51PM +0100)
> Megírtam az elemzésemet az Ubuntu-ról, és mellékeltem a levélhet Open
> Document formátumban. Ha valaki, valamilyen okból esetleg nem tudná

Elolvastam az írásodat. Nagyon jó, egy dolgot azonban nem említ meg: az Ubuntu
játékellátottsága jelenleg nagyon gyenge, ami az első célcsoportban komoly
probléma lehet. Egyébként van egy-két kisebb fogalmazási hiba, ha akarod
korrektúrázva elküldöm neked magánba.

ĂĽdv
	Mátó Péter

##################################### FSF.hu Alapítvány - http://www.fsf.hu ####
############ "a jó béta-tesztelő megéri a súlyát gyémántban" - ESR #############
Név: nem elérhető
TĂ­pus: application/pgp-signature
MĂ©ret: 189 bytes
Leírás: Digital signature