[ubuntu-hu] 3ddesktop

Petrits Szilveszter szilvio at mezeskalacs.hu
2007. Feb. 15., Cs, 07:52:07 GMT

2007. 02. 14, szerda keltezéssel 14.12-kor Molnár Gábor ezt írta:
> Szerintem inkább használj beryl-t nagyon jó és naprakész, és ha jól
> látom akkor ez 2005 vége felé frissítették utoljára, míg a beryl nek
> most is van friss kiadása.

Próbáltam. Lehet, hogy rossz helyről (keresem, de nem találom, hogy
honnan, pedig beidézném) szedtem  az infókat hozzá, de nagyon instabil
volt. Két-három napig remekül ment, aztán lefagyott. Ettől kezdve X csak
úgy indult, hogy backupból visszatettem az xorg.confot. Előtte elcsSztem
egy hetet az életemből a Compizzal, az meg folyton összeveszett a
metacityvel. :(
A 3ddesk legalább stabil nálam, ami nekem kell, azt tudja, és egyetlen
gondom nem is vele van, hanem azzal, hogy nem tudom, hogyan rendelhetek
billentyűkombinációt egy programhoz (nem a
rendszer>beállítások>gyorsbilletyőkre gondolok, hanem más, ott nem
szereplő programokra).

--
Jó munkát!

Szilvió

Ubuntu Edgy
***
"Felix, qui potuit rerum cognescere causas" (Vergilius)