[ubuntu-hu] trhely

Pter MT mato.peter at andrews.hu
2007. Feb. 14., Sze, 14:40:18 GMT

Őry Máté a következőket írta: (Wed, Feb 14, 2007 at 02:48:51PM +0100)

> Szerintem erre az fsn.hu alkalmasabb.

Teljesen egyetértek. Azon jelenleg is van Ubuntu mirror. Nem tudom, hogy
mennyire teljes, nem tudom, hogy mi a feltétele, hogy magyar mirror legyen
valami, de mindenképpen az fsn lenne a jó irány. Mi is úgy egyeztünk meg,
hogy a teljes OOo és Mozilla tükröt bízzuk inkább Bra-ra, ő ebben nagyon
profi. Ha kell valami a hivatalos mirrorsághoz, akkor a LoCo vezetője levelezze
meg Bra-val, hogy van-e akadálya. Egyébként nem hiszem, hogy ellenére lenne.

üdv
	Mátó Péter

##################################### FSF.hu Alapítvány - http://www.fsf.hu ####
############ "a jó béta-tesztelő megéri a súlyát gyémántban" - ESR #############