[ubuntu-hu] Marketing osztály

Horvath Arpad horvath.arpad at roik.bmf.hu
2007. Feb. 14., Sze, 10:23:09 GMT

 Torma Laszlo írta (Dátum: 2007. Feb. 13.)
> Sziasztok,
>
> Én is csatlakoztam az Ubuntu LoCo Teamhez, és elvállaltam a marketing
> részleg vezetését.
Jó munkát és kitartást hozzá!

> Milyen kvalitások jönnének különösen jól a csapatban?
> - Grafikai képességek: Nem csak egyszerűen el tud készíteni egy bannert,
> vagy szórólapot, de azt ugyanolyan professzionálisan tudja megtervezni,
> mint bármelyik, nagy ügynökségnél készült reklám.
Hát ezt Ti tudjátok megítélni:

Ilyen szórólapot össze tudtam fabrikálni scribussal:
http://www.roik.bmf.hu/fizika/diakmuhely/diakmuhely.pdf
scribus forrás ugyanitt: diakmuhely.sla

Most használtam először scribust, de GIMP-es tapasztalataim alapján
- amit szintén önképzés keretében sajátítottam el - nem volt nagyon nehéz.
(Egy korty GIMP...)

> - Kereskedői véna
ez nem jellemző

> - Emellett persze csatlakozhat bárki, aki úgy érzi, hogy szívesen
> hozzájárulna a csapat sikeréhez.
Kicsit szűkebb, Főiskolai szinten:

Régebbóta tervem, hogy Főiskolánkon Linux-kört csináljak. Nálam
fiatalabb kollégák között van felhasználó és érdeklődő.
Kerülnek innen ki villamosmérnökök, informatikusok, műszaki managerek -
azok majd megváltják a világot :-)

Amúgy az egyik géptermünkben felvátotta a debiant az ubuntu.
(Hivatalos óraként van a teremben: C  programozás Linux alatt,
választhatóból: Numerikus módszerek és Linux alakalmazása a
gyakorlatban. Meg talán hálózatos óra is.)

Szerintem az ubuntu.hu wikijét is jó lenne tervszerűen fejleszteni, hogy
még több esetben tudjuk azt írni egy levélre, hogy ez itt és itt van
leírva részletesen. Valahogy úgy kellene, hogy ami a hup wikin fent van,
az

Lesz egy részecskefizikai diákműhely "méréssel" nálunk, amit az Ubuntus
gépteremben fogok tartani Ubuntu alatt (Java és böngésző kell hozzá).
Hátha megkedvelik.

Az előadáshoz tartozó bemutatót (jelenleg PowerPoint) nem ígérem, hogy
átalakítom Linux alá, túl sok trükk van benne :-(

        Üdvözlettel:
                Árpi

--
Horvath  Arpad  <horvath.arpad at roik.bmf.hu>