[ubuntu-hu] Marketing osztály

Ámon Tamás sajt at amon.hu
2007. Feb. 14., Sze, 08:52:00 GMT

Szia,

Ez a marketing tema engem is erdekel. Mondjuk bannereket nem hiszem,
hogy fogok csinalni, mert az altalanos iskolaban majdnem meghuztak
rajzbol. Persze szerintem nem nagyon tudnek eladni egy pingvinnek
hutoszekrenyt sem. (Egyatalan a pingvinek az eszaki sarkon elnek?)

Mondjuk nem hiszem, hogy a celkozonseg tomegeknek lyukat kellene
beszelni a hasaba.

A koltsegekrol pedig annyit, hogy biztosan vannak cegek, akik abbol
elnek, hogy linuxot telepitenek, ezen belul esetleg pont ubuntut,
azoknak is megerne tamogatni egy ilyen projektet.

En alapvetoen nem ertek egyet az ingyenes installalassal, mert utana
jonnek az ingyenes kerdesek es az ingyenes valaszok. Persze, akinek van
erre ideje, az csinalja nyugodtan.

Szerintem marketing szempontbol alapvetoen a kovetkezo kerdesekre kell
valaszolni:

Linux vs. mas operacios rendszerek (szerintem ez is egy jobban
kiaknazhato tema)

Ubuntu vs. mas Disztribek. (Ebbe beleertve a szerver operacios rendszert
is. Tenyleg szerintetek erdemes ubuntut szerverkent hasznalni?)

Amiben en esetleg tudnek segiteni az a weboldal-keszites valamennyi
kereso-optimalizalas.

Errol jut eszembe, valamikor hallottam, hogy az ubuntu.hu drupal alapu
lesz. Ezzel kapcsolatban mi ujsag?

Egyebkent pedig egy sorozessel egybekotott brainstorminghoz igencsak
pozitivan allnek hozza.

--
Ámon Tamás
http://linkfelho.amon.hu