[ubuntu-hu] Marketing osztály

Molnar Norbert serenic at gmail.com
2007. Feb. 14., Sze, 00:52:50 GMT

Szia!

Sajnos dolgoztam a megbeszélés alatt, de érdekelt volna. Értek/értünk a
kiadványok megtervezéséhez, kivitelezéséhez, webhez, no meg persze a
linuxhoz. Az Ubuntut az első béta verzió óta használom. Az ubuntu.hu ötlete
Phanatickal együtt pattant ki a fejünkből, sajnos az utóbbi egy évben időm
nulla volt így ő vitte a hátán. Most szívesen beszállnék mind a marketingbe,
mind más feladatokba, akár cikkek írása (Linuxvilágban írtam), öööö fordítás
nem áll annyira kézre, meg nem olyan jó az angolom se, bár fordítottam már
rengeteget szükségből. Marketinghez még annyit hogy egy alacsony munkadíjon
kívül iskoláknak, közintézményeknek én, de gondolom más is szívesen
telepítene Ubuntut mind szerver, mind kliens oldalon. Sőt, referencia
munkaként ingyen is néha. Meghívtak a fix tévébe előadni, még vaccillálok
érdemes-e ott megjelennem, de az Ügy érdekében akár ezt is lehet akár
rendszeresen is. Lehetne kampányokat szervezni valamilyen támogatók által,
amiben értelmesen bemutatnánk, miért érdemes használni a rendszert. Lehetne
egy komolyabb support önkéntesek segítségével, ahol cégeknek nyújtanánk
segítséget, cserébe ők támogatnák az Ubuntu marketinget. Meg mittudomén...
:)