[ubuntu-hu] Marketing osztály

Torma Laszlo tormail at gmail.com
2007. Feb. 13., K, 22:14:00 GMT

Sziasztok,

Én is csatlakoztam az Ubuntu LoCo Teamhez, és elvállaltam a marketing
részleg vezetését. Ezért most megragadom az alkalmat, és bemutatkozom:
Torma László vagyok, 24 éves, reklámszövegíró. A Budapesti Gazdasági
Főiskola Kereskedelmi szakán végeztem. Egyébként Ubuntu-t használok, ez
pedig - a szakmámmal együtt - remélhetőleg elég hatékony párosítás lesz.

Azok, akik szívesen csatlakoznának a csapathoz, engem keressenek
ezügyben. A megerősítés kedvéért azok is, akik már esetleg említették a
kedd esti IRC-s megbeszélésen a dolgot.

Az első hétre tervezett feladatok:
1. Készítek egy elemzést az Ubuntu piaci pozíciójáról, a
célcsoportjáról, lehetőségeiről, stb.
2. Össze kell szedni a marketinggel foglalkozó csapatot

Milyen kvalitások jönnének különösen jól a csapatban?
- Grafikai képességek: Nem csak egyszerűen el tud készíteni egy bannert,
vagy szórólapot, de azt ugyanolyan professzionálisan tudja megtervezni,
mint bármelyik, nagy ügynökségnél készült reklám.
- Kereskedői véna: Vagyis az a képesség, hogy a megfelelő
magabiztossággal tudja eladni önmagát egy tárgyaláson, ha kell, lyukat
beszél az emberek hasába, határozott, és akár az déli sarkon is
meggazdagodna házaló fridzsider-ügynökként.
- Emellett persze csatlakozhat bárki, aki úgy érzi, hogy szívesen
hozzájárulna a csapat sikeréhez.

Amit én akarok hozzátenni a csapat sikeréhez:
Stratégiai szemlélet, professzionális hozzáállás, felépített és
következetes végigvitt kommunikáció. Határozott termékimage kialakítása,
új ötletek, és megpróbálni a lehetetlent: Szinte nulla büdzséből
láthatóvá tenni az Ubuntu-t.