[ubuntu-hu] evolution és a spam

tamas gervai gthrepwood at gmail.com
2007. Feb. 10., Szo, 21:50:35 GMT

> én viszont kénytelen vagyok másik rendszertis használni, mert a
> kívánságaim egy op rendszer alatt nem tudom megvalósítani.
>
> mit is szeretnék használni?
>
> hp370 szkenner

 jo eselyel nem is fog sha mukodni, szeirntem :) amugy en minap
megdobbentem, mennyire lassuak tudnak lenni ezek a scannerek.

pinnacle TV kártya

ez trukkos, de menni szokott.

plextor dvd-ram Ă­rĂł

dvd iro?! azzal mi lehet a baj? talan a lightscribe vagy egyeb butasagok nem
mennek, de hog yegy teljes iro?

wordperfect szövegszerkesztő - és tartozékai

beteg :) de ez szubjektiv.

whreisit

ez vajon mi lehet?

ezeket ubuntu alatt nem tudtam munkára fogni

 nekem a listaban lenne a uuplayer, es a ppstream, qq (tencent) bar a gaim
doglodosen, de kezeli, a 2Mpixeles webcam, voipdiscount kliens stb....
vannak dogivel :)

----
> xp nem kezeli a tv-t Ă©s a wp-t

qemu nekem amugy viszi altalaban ezeket. gyorsitassal (kqemu) pedig elegge
elviselheto az egesz.