[ubuntu-hu] evolution és a spam

Torma Sandor torma at bolyai-ozd.sulinet.hu
2007. Feb. 10., Szo, 19:17:09 GMT

2007. 02. 10, szombat keltezéssel 18.43-kor Petrits Szilveszter ezt
írta:
> Bocs, rosszul fogalmaztam. Természetesen levélszemétnek jelöltem meg.
> Onnan tudom, hogy 340 (illetve már 344) db van, hogy ennyi van a
> levélszemét mappámban.

Sziasztok!

Szerintem a különböző  - címekről, témájú - érkező levelek grafikus
beltartalommal rágós falatok a spam elleni küzdelemben.
Ha megnézed ezeket, nincs két azonos feladó, téma.
A hasonló beltartalmú levelek képet tartalmaznak, ha megnézed ezeket a
képeket, a hátterük színes firkák és mind más.

Üdv!
--
-----
Torma Sandor rg.