[ubuntu-hu] Hogyan illik, es kell kerdezni (Re: kubuntu nincs hang - OFF)

Kerti Balázs Gábor kertib at linuxlap.hu
2007. Feb. 9., P, 15:33:57 GMT

Hali!

Egy kis technologiai megkozelitest probalok most kozreadni, hatha segit,
es nem kap mindenki agybajtbv a masiktol.

Probaljuk meg az alábbi hármas kerdesre valaszokat adni, es csak utana
kuldeni a listara barmit.

1. MIVEL és MIT csinaltal,mielott a hiba elojott?
Pl. milyen programot nyitottal meg, hova klikkeltel, mit allitottal
at...stb. Milyen hw elemmel van gondod. Az nem informacio, hogy "hang",
vagy "video kartya"...

2. MEDDIG jutottal a hiba keresesben?
Ha meg sem probalod a hiba okat megtalalni - es nem azert mert kezdo
vagy, es nem tudod hogyan kell a google.com -ot hasznalni... - akkor ne
is irjal a listara. Vegyel fizetos tamogatast - ezzel tamogatva az
UBUNTU fejleszteset is - vagy hasznalj a szellemi kapacitasodnak
megfelelo masik OS-t...

3. MIBEN kersz segitseget?
Ez is fontos dolog. Sokszor nem is tudod, hogy mi is az, amit kerdezni
szeretnel, masok meg nem gondolatolvasok.

Remelem, hogy tudtam segiteni Securittyos tangunknak, es engem sem fog
maganban ilyen modon zaklatni:

"
                            Feladó:
Bizti ör <ngage at mobilposta.hu>